Peidus forell

Ei saa just öelda, et ma suur kalasõber olen, aga forell ja lõhe meeldivad mulle väga. Samuti söön hea meelega tuunikala, kuid seda võileiva peal. Kala pole minu kodus igapäevane toit ja seda valmistades väga ei katsetata. Otsustasin minagi teha meie pere traditsioonilist ahjukala. Selleks on majoneesi- ja juustukattega forell või lõhe. Tavaliselt keedame kala kõrvale riisi, mina tegin juurde üht oma lemmiksalatit - lillkapsa-tomatisalatit.

Vajalikud toiduained:

- keskmise suurusega forellifilee
- 100 g riivitud mozzarella´t
- 100 g riivitud Eesti juustu
- majoneesi
- soola
- pipart
- sidrunipipart

Kala kõrvale:

- pool lillkapsast
- 2 tomatit
- hapukoort
- majoneesi
- sidrunipipart
- soovi korral tilli (annab väga hea maitse)

Kala valmistamine:

1. Aseta kalafilee ahjuplaadile fooliumi peale.
2. Jahvata peale soola, pipart ja sidrunipipart.
3. Kata kala riivitud juustuga.
4. Vala üle majoneesiga.
5. Küpseta ahjus 170 kraadi juures umbes 40 minutit või niikaua kuni juustukate on kuldselt pruun.

Salati valmistamine:

1. Haki toores lillkapsas väikesteks tükkideks.
2. Haki tomat.
3. Sega lillkapsas ja tomatid majoneesi ja hapukoorega.
4. Maitsesta. Söö koos kalaga.